Saturday, December 17, 2011

CHEF WAN BENGGANG -MAHARAJALAWAK MEGA Minggu 8

 Nampaknya Chef Wan sudah kembali menghangatkan kritikan pedas beliau dengan persembahan yang boleh dikatakan "kurang memuaskan hati" beliau mungkin juga penonton di rumah. Dari sudut pemerhatian den memang pon tak best sanagt malam tadi punyer persembahan. Kata- kata beliau mungkin ada yang terasa hati..apa pon itulah dia Chef Wan kan...


Kumpulan Boboi dan Kumpulan Osbon merupakan kumpulan paling menyerlah malam tadi walaupon tidak sehebat minggu lepas.. nampak banyak penurunan dan boleh di katakan sekejap bagus sekejap tak bagus orang cakap tak maintain..


tugasan yang diberikan terbahagi dua


TUGASAN 1 : BEBAS
TUGASAN 2 : KOMEDI MENGGUNAKAN PROPS.


juri jemputan semalam adalah Aliff Aziz yang popular dengan lagu duetnya KALAU SAYANG..so dy memang memberi komen yang sanagt bagus kener dengan apa yang den rase.


tapi aku cukup tak cukup nafas bila harun salim bachik pakai baju ni..haha


tapi Sobri dari kumpulan BP memang bagus sebab memberi jambangan bunga kepada Zaiton Samiun yang datang menonton sebagi tanda memohon maaf..macam tue ar..kan bagus..





Dan paling menyedihkan semlam 2 peserta dari Malaysia BP (BAWAL POWER) serta ADLIN AMAN RAMLI terpaksa meningggalkan pentas MAHARAJALAWAK MEGA setelah diumumkan penyanyi NO. 1 negara Dato' Siti Nurhaliza. Keputusan yang sangat mengejutkan. Kenapa kumpulan PIMAI tak keluar sedangkan kumpulan dah 2 minggu tak lawak langsung tapi juri still bagi pujian..memang tak lawak langsung..tapi bila Ac menanyakan imuniti terus Chef Wan geleng kepala.. Kesian sobri nak tolong Bob Kuman tak kesampaian..hurm..


Ac Mizal pandai buat lawak dan selalu menyelamatkan keadaan..peace yooo!!

2 comments:

  1. sodehnya tengok MLM malam tadii..nak sangat adlin dan BP teruskan perjuangan dorang...wawawawawa :(. Apesal la pelik-pelik je penyingkiran ni...adeeehhh!

    ReplyDelete
  2. eza : tulah rase unfair ar semalam..frust giler tngok dyowg tersingkir...fuhh!!

    ReplyDelete