Friday, December 23, 2011

CARA EFEKTIF MENEGUR RAKAN SERUMAH

   Sering kali pelajar ada masalah dengan rakan mereka tak kira apepon puncanya tapi kini saya ada jalan penyelesaian untuk beberapa masalah menangani masalah tersebut..
den telah mencuba menampal iklan surat khabar di dinding bilik..

antara cara menegur rakan rumah anda yang tak menjaga pemakanan mereka









ni kalau anda bukan perokok so boleh tampal iklan dalam surat khabar dari dok membuang surat khabar tue baik digunakan sebagai satu kaedah "memerli" walaupon dyorang akan cakap.


                                                            
                            "KAU PERLI AKU KER HAH"!



Seeloknya tampal jer kat dinding bilik anda atau dalam rumah walaupon kaedah ini akan mengambil masa yang lama sikit jika rakan rumah anda seorang yang macam tu...paham paham je ar...satu usaha yang kecil ini mungkin akan membantu orang lain dalam memperbaiki mutu hidup mereka..
tak salah mencuba...hahah
                  "Selamat Mencuba"

4 comments:

  1. hahaha..cara cmni mmg berkesan kot..kui3..

    http://pendapatniaga.blogspot.com/2011/12/senyum-la-kak-susah-sangat-ke.html

    ReplyDelete
  2. cara paling diplomatik ni..hehe

    ReplyDelete
  3. saveqmm : yeah...diplomatik sangat...haha

    ReplyDelete