Friday, November 11, 2011

SELAMAT HARI LAHIR AYAH 11/11/2011

            Hari ini hari lahir ayah den...SELAMAT HARI LAHI AYAH...
maaf den x cakap pon kat ayah..tapi owg tak pernah lupe hari lahir ayah pon...tapi tak tahu berat sungguh lidah ini nak cakap ayat semudah itu

   Tak tau ar kenapa...?..maybe ayah jarang nak cakap kot...hari ni pikir nak cakap ker tak...tapi bila nak cakap mesti rasa x akan cakap...ntah ape ape ntah aq ni...cakap je ar..malu sangat kenapa..ayah sendiri kan...ohhhhhh lupe sharul nizam seorang over pemalu...


Tapi satu jer ayah kena tahu walaupon owg tak cakap kat ayah pon benda ni tapi ni luahan hati seorang anak terhadap bapanya...ahhaha
saya sayang ayah walaupon saya x tunjukk...x kisah ar sapa pon ayah saya saya mahukan ayah jer sorang...terima kasih kadang tue ayah nak ambil berat tapi ayah macam takut- takut je..tak per saya tahu..semoga ayah akan jadi ayah saya  sampai akhirat..saya x pernah lupe doakan ayah selalu..tapi suatu hari nnti teringin tengok ayah dyowg baik mesra ngan anak-anak dy ..dalam hati memang nak macam tue..tapi nak wat macam mner...

SAYA SAYANG AYAH  SAYA

"ENCIK BAHAROM BIN MD YATEM"

kerana ayah saya lahir didunia ..terima kasih saya untuk ayah segalanya...sayang ayah...:)

HARGAILAH KEDUA IBU BAPA SEMENTARA MASIH ADA.....


No comments:

Post a Comment