Saturday, November 26, 2011

MAAL HIJRAH 1433 - AZAM BARU

 Kepada semua pembaca blog saya 
saya ucapkan selamat menyambut Maal Hijrah ke 1433 hijri
semoga tahun yang baru ini kita ambik yang positif dan jauhkan perkara negatif..semoga kita menjadi insan yang lebih baik dari tahun lepas..


Berkat doa akhir tahun dan awal tahun dapatlah kita membuka lembaran yang lebih baikk..
tahun ini Maal Hijrah bertemakan 
"PERSEFAHAMAN TERAS PERPADUAN UMMAH"


Azam tahun ini nak jadi lebih baik dari tahun lepas ..
Ya Allah permudahkanlah segala urusanku
tempatlah aku dikalangan orang yang beriman dan biarlah aku mati dengan mengucapkan kalimahMU...


teringat dulu masuk nasyid sempena maal hijrah..:)

8 comments:

  1. Insyallah kita sama2 ambil berkat dari doa awal & akhir tahun yg kita baca tadi. Semoga azam ku diredhai & dikabulkan oleh ALLAH

    ReplyDelete
  2. salam maal hijrah jugak kawan.. semoga menjadi lebih baek..gamba nnty rajin aku hupdate :)

    ReplyDelete
  3. Salam maal hijrah jugak untuk awak :D, hope berjaya berhijrah ke arah yang lebih baik. InsyaAllah :D

    ReplyDelete
  4. hurm artis malaysia mcm2 la hai.. =-=' kadang2 tak perlu mengamuk bukan tak boleh bagi komen tanpa mengamuk

    ReplyDelete
  5. Salam maal Hijrah from Kizz pada kamu...rileks2..

    ReplyDelete
  6. salam maal hijrah juga dowh. =)

    btw,saya follow blog anda. ekeke.

    ReplyDelete