Friday, November 18, 2011

friday story #bila teRSEPIT di persimpangan

      Ntah mengapa hari ni kira satu benda datang kat aku untuk menjadi lebih dewasa...yala tersempit di persimpangan..lah macam nak buat novel plak...hahha...


Oke sebenarnya ade orang offer aku jadi emcee...why me? aq pon tak tak tahu kenapa aq kene jadi emcee untuk satu events...
dyowg cakap suara aq oke jadi emcee..actually aq ni selalu buat annoucement kat tempat kerja...so tak tahu sape yang rekemen kan.


so nak dijadikan plot cerita ni...orang yang nak suruh aq jadi emcee ni tak dapatkan permission from my boss...yes aq dibawah arahan dy..so x boleh buat sesuka hati..



sebersalah aq dibuatnya...tapi lepas kneer BASUH ngan semua anggota kerja kenapa perlu permission baru aku paham..
sebab itu ar TERSEPIT DI PERSIMPANGAN
SEPERTI TEMBOK BESAR CHINA DAN TEMBOK DINDING SEKOLAH MENGHIMPIT AKU...


yes if u works in goverment ...mesti ikut protokol
takut nnti banyak masalah yang terjadi...
whole day nak pening kepala den ni
but anyways thanks kat kakak and abang kat ofis yang
selalu bagi tunjuk ajar kat saya yang x tahu ape2x ni
nasib baik saya cakap kan
banyak betul dugaan lepas kerja ni...
nasib baik ar tak lama lagi nak abis..
so harap xdew ar benda yang boleh kopala den ni pusing..


p/s: semoga hari esok akan lebih baik dari hari ini..

No comments:

Post a Comment