Wednesday, January 22, 2014

Rindu dekat arwah Nenek =(




Sudah 4 bulan pemergian nenek ku yang telah menghembuskan nafas yang terakhir bulan lepas .
Terasa masih baru dan masih segar diingatan . 
Sewaktu arwah meninggal aku cuba tidak mengalirkan air mata t
etapi sebelum aku kembali ke universiti aku pergi ke kubur 
dengan abang aku untuk membacakan Yassin tetapi baru memulakan ayat air 
mataku deras mengalir . Entah kenapa aku menangis sebegitu .
 Abang aku hanya mampu mengesat air mata nya.
 Nenek selalu ada walaupon sewaktu dia sakit dia tidak banyak cakap .
 Arwah selalu tanya pasal aku . 
Sedihnya bila kalau aku pulang ke kolej tidak dapat ku salam tangan nenek .
 Kesian atuk tinggal seorang . Kadand - kadang dia meracau seorang diri .
Nenek orang rindu kat nenek =( 


No comments:

Post a Comment