Friday, May 17, 2013

Sembelih Arnab #rabbit




Arnab -arnab aku hari ni telah dikorbankan sebab sedara sedara aku teringin nak makan daging arnab
tapi sapa tgok gmbar ni mesti geli kan. aku memang x berani nak sembelih arnab sebab kesian gila . yela kita dah sayang dia kan. aku mmg x makan arnab pon . tak pelah arnab aku rajin buat anak . lagipon ada yng baru beranak . masa dy meraung tu mmg kesian la . pak cik aku yg sembelih . yg makcik2 aku masak masak lemak arnab dan buat goreng tepung . 



video
sedih pulak tengok arnab2 aku ni kena sembelih .
time rabbit tu screaming owh sayu nya hati 
so haram dimakan untuk aku =(

No comments:

Post a Comment