Tuesday, July 3, 2012

Azwan Ali & Tomok tersingkir Top 7 #MasterChefSelebriti




Nampaknya giliran selebriti paling kebal kerana 7 kali berturut-turut ke ujian penyingkiran iaitu Tomok..Tewas di cabaran Ujian Cipta Rasa...iaitu karipap ala Diva ..
Dalam ujian penyingkiran bertemakan "Lempeng " tomok terpaksa akur dengan kekalahan beliau sekali gus menyumbang RM5500 kepada rumah kebajikan di wakilinya.. suasana sebak semasa penyingkiran amat dirasai..


                                                                               

   Akhirnya terkeluar jugak Double A a.k.a Azwan Ali...mendepok menangis tue...seronok para facebook dan twitter bila terkeluarnya beliau...walaubagaimana pon beliau sebnarnya bnyak menceriakn dapur Masterchef Selebriti Malaysia itu sendiri
 Beliau telah menyumbangkan RM6000 kepada badan kebajikan yang telah diwakili


Walau bagaimanapon kali ni episod yang paling best dengan adegan romantis dan kedatangan Penyanyi No.1 Negara ke dalam gelanggang Masterchef Selebriti telah menarik perhatian penonton apabila gosip hangat sewaktu ketika dulu diantara Dato' Siti Nurhaliza dan Dato' Fazley  hangat diperkatakan...ada yang mengatakan "ada apa dengan karipap"

apakah suasana kekok antara fazley dan ct adalah percaturan Astro sendiri..bagi yang terlepas boleh menyaksikan di youtube ...

4 comments: