Sunday, August 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA & HARI MERDEKA NEGARAKU

           NAMPAK nyer lebaran kian menghmpiri setelah sebulan kita menunaikan ibadah berpuase...sekejap je kan...nmpaknyer aktiviti setan2x akan bermula...bersiap sedia...semoga dapat melawan godaannyer yang rindu kat kte..
KEPADA YANG MEMANDU bawalah dengan berhati2x...takot tengok bnyak jiwa yang melayang..
   bila berhari rayer jnagan luper orang yang susah..
macam setiap tahun program siti nurhaliza menghiasi program rayer..booking time...ahha

                          disini saya SHARUL NIZAM BIN BAHAROM
ingin


  • mngucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...kepada semua blogger dan rakan-rakanku DPM(aq rindu korang ) and RAKAN2 DI PEJABAT
  • saya memohon maaf kepada yang pernah saya lukai sakiti atau membuat anda rase kurang senang ngan saya...saya manusia biasa..maaf dari zahir dan batin
  • kepada yang masih marah pada saya,saya harap bulan mulia ni kter jernih kan apa yang keroh...peace..=)
  • terima ksih kat akak dan abang di pejabat yang banyak beri tunjuk ajar...yang bagi duit dan baju raye...terima kasih...
 disebabkan serentak ngan kemerdekaan negara tercinta  SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE-54...

HARGAILAH KEAMANAN YANG DIKECAPI...SYANGILAH SEBELOM IA KECUNDANG

"TRANSFORMASI BERJAYA RAKYAT SEJAHtera "
jom layan lagu rayer from dato siti nurhaliza
dan lagu patriotik BAHTERA MERDEKA



MOOD : berhari rayer dgan big family...

p/s:semoaga ramadan yang akan dtg dapat ku jalani...

No comments:

Post a Comment